Forældrenes område (selvbetjening)
Kære forældre.
Jeg vil, til de forældre der endnu ikke har tilmeldt sig mailservice under "Nyheder og kalender", opfordre jer til at gøre det. Her vil der jævnligt blive sendt "remindere" og beskeder i forhold til arrangementer, lukkedage m.v., men man skal selv tilmelde sig.
Jeg vil også her i forbindelse med det lukkede forældreforum bede jer om, at respektere, at billeder og videoklip ikke kommer længere end til jer. Læg ikke billederne på sociale medier og lignende, hvor billederne m.v. pludselig kan forsvinde ud til mennesker, som man måske ikke ønsker, skal have indblik i noget af det, som billederne kan vise (f.eks. fra en fødselsdag, hvor børnene har været hjemme hos jer!). Hensynet er som sagt til de, der er med på billederne, og til de der f.eks. stiller hjem til rådighed.
På forhånd tak.
På følgende sider kan I finde generel information samt information om forældremøder m.v..
1. juli 2009 trådte en ny lov i kraft. Loven betyder, at du som forældre kan hæfte for op til 7500 kr., hvis dit barn laver en skade i børnehaven.
Køge Kommune anbefaler derfor, at du som forældre har en indboforsikring, fra dit barn starter i et dagtilbud.
En indboforsikring kan have forskellige navne som f.eks. Familiens Basisforsikring eller familie- eller husstandsforsikring.
Kontakt dit forsikringsselskab for mere information eller læs mere på hjemmesiden Forsikring og Pension
Jeg vil også henvise til lokalforeningen Frie Køge's hjemmeside www.friekøge.dk
Lokalforeningen arbejder som en frivillig forening. Foreningens mål er at forbedre børns og familiers levevilkår og styrke mangfoldighed i samfundet.
Alle kan blive medlem i foreningen Frie Køge. Udover børne- og familiepolitisk arbejde, arrangerer foreningen også kulturelle oplevelser i form af børneforestillinger, børnekoncerter, familieforedrag, bestyrelseskurser, medarbejderarrangementer/kurser m.v.. Læs selv mere på hjemmesiden om indmeldelse og de aktuelle arrangementer.
Forældretilfredshedsundersøgelse.
Angående forældretilfredshedsundersøgelsen er der ikke kommet så mange svar retur som forventet. Afleveringsdatoen er derfor rykket til mandag den 8. juni.
besvarelserne afleveres på kontoret.
Download: tilfredshedsundersøgelse 2015 (doc - 29 kb)
Download: tilfredshedsundersøgelse 2015 (2) (doc - 38 kb)